Ο ιδιοκτήτης και εφευρέτης των προϊόντων kybun, Karl Müller

Ιστορία
Ο Karl Müller γεννήθηκε το 1952 στο Roggwil/TG. Μετά τις σπουδές μηχανολογίας στο ETH της Ζυρίχης μεταβαίνει το 1979 στη Νότια Κορέα. Στη συνέχεια, σπουδάζει με υποτροφία στο Εθνικό Πανεπιστήμιο της Σεούλ. Επτά μήνες μετά την έναρξη των σπουδών του δολοφονείται ο Πρόεδρος Park της Κορέας και τα πανεπιστήμια κλείνουν για αρκετούς μήνες λόγω μαζικών διαδηλώσεων.

Η ανακάλυψη της επιχειρηματικής του φύσης
Μέσα από αυτό το περιστατικό, ο Müller αναζητά το 1980 ένα πεδίο δραστηριότητας στην Κορέα. Βρίσκει ένα κενό στην αγορά και ιδρύει την πρώτη του εταιρία, η οποία εισάγει ελβετικές σπεσιαλιτέ για ξενοδοχεία. Μέσα στα επόμενα χρόνια ιδρύει 12 εταιρείες στην Κορέα. Ανοίγει εστιατόρια, πωλεί μηχανές κλωστοϋφαντουργίας και γίνεται ο πρώτος αντιπρόσωπος σκι στην Κορέα. Όλοι οι τομείς στους οποίους επενδύει, αποδεικνύονται χρυσορυχεία.

Δυσκολίες
Το τίμημα της επιτυχίας είναι σκληρό, καθώς παθαίνει υπερκόπωση. Για λόγους ανάρρωσης, το 1990 πωλεί όλες τις εταιρείες και επιστρέφει πίσω στην Ελβετία, στη λίμνη της Κωνσταντίας. Αγοράζει ένα αγρόκτημα και ζει αυτάρκης για 10 χρόνια. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, χτίζει ένα ίδρυμα απεξάρτησης, το οποίο λειτουργεί ως μη-κερδοσκοπικός οργανισμός. Όμως 3 χρόνια αργότερα ξεμένει από χρήματα και ξεκινά να εργάζεται ως οδηγός σε λαϊκές αγορές.

Η αρχή των ΜΒΤ
Στην Κορέα ανακάλυψε τις ευεργετικές ιδιότητες του πηλώδους εδάφους. Όταν το έδαφος απορροφούσε το νερό σιγά-σιγά, το έδαφος γινόταν μαλακό, ελαστικό και πολύ ευχάριστο στο βάδισμα. Έτσι καταλήγει στην ιδέα των ΜΒΤ, την οποία θεωρεί θεόσταλτη. Ερευνά και αναπτύσσει μόνος του την ιδέα.

Το 1997 κυκλοφορεί στην αγορά το παπούτσι MBT και φέρνει επανάσταση στη βιομηχανία υποδημάτων με την «καμπυλωτή σόλα». Οι θεραπευτικές ιδιότητες της καμπυλωτής σόλας αποδεικνύονται επιστημονικά και πλέον έχει αντιγραφεί από περισσότερους από 100 κατασκευαστές υποδημάτων σε όλο τον κόσμο.

kyBoot – η νέα γενιά (από την ΜΒΤ στην kybun)
Ο Karl Müller συνεχίζει τις έρευνες για να προσομοιώσει ακόμα καλύτερα την ευχάριστη αίσθηση της βάδισης σε ορυζώνες. Η μαλακή και ελαστική σόλα προοριζόταν να γίνει η νέα γενιά ΜΒΤ. Οι συνεργάτες του ωστόσο επέμεναν στη διατήρηση της καμπυλωτής σόλας και έτσι το 2006 ο Müller αποφασίζει να αποχωρήσει από την εταιρεία. Έτσι δημιουργήθηκε η νέα μάρκα kyBoot. Το 2007 ίδρυσε την kybun AG και άρχισε την ανάπτυξη των kyBoot και άλλων συμπληρωματικών προϊόντων.

Η αρχή της κίνησης kybun
Τα kyBoot είναι μέρος της αρχής κίνησης kybun, η οποία περιλαμβάνει επίσης τον μαλακό και ελαστικό τάπητα kyBounder και τον μαλακό διάδρομο kyTrainer.

Σύμφωνα με την εφημερίδα Sonntags Zeitung, o Karl Müller είναι ένας από τους πλέον καινοτόμους επιχειρηματίες της Ελβετίας και γράφει ιστορία στο ντιζάιν.